facebook

ابحث في جوجل مباشرة من هنا

share it

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More blogger

الثلاثاء، 26 يونيو 2012

كلمات اغنية في عيونك اليسا 2012 (البوم اسعد واحدة)+فيديو الاغنية




تعالى أقصى لحال نفسى وانا وياك
واعيش جوه سلام ايدك واموت وانا بهواااك

والحياه فى هواك تبقى حياه
***
 
فى عيونك ...الشرق وليله وسحره
فى عيونك
... الغرب نسيمة وبحرة
بتغرب فى بلاد واجمع كل ورود بغداد
علشان عندى الليله ميعاد جوة عيونك ***
تيجى نسمة من بيروت على خدى تفوت وحشنى عيونك
فى عيونك
... وطنى وبلادى
فى عيونك
... أرضى وميلادى
وحياتك دفينى..وفى ذاتك خبينى.. من العالم ..واحمينى فى عيونك
وعلى ورقة ياسمين اكتب اسامينا حروفها بلونك
اااااااااااااه
تعالى أقصى لحال نفسى وانا وياك
واعيش جوة سلام ايدك واموت وانا بهواك
تعالى أقصى لحال نفسى وانا وياك
واعيش جوة سلام ايدك واموت وانا بهواك
 

شاركنا برأيك

أخبـآر~مـصـر~وآلعـآلمـ

فيس بوك