facebook

ابحث في جوجل مباشرة من هنا

share it

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More blogger

الأربعاء، 20 يونيو 2012

كلمات اغنية اليسا متفائله البوم اسعد واحده2012+فيديو للاغنية

بصراحه لو عندك نيه تيجي ليا تتعرف بيا
انا واحده عادية
رايحه مع الدنيا و جايه  بني ادمه ليا و علياا
انا مش مثاليه 
بصراحه حاسه معاك اني شايفه انا فيك حاجة منى
و حاجه منك فيااااااااااااا
***
متفائله ان ابقي أنا اللي انت بتحلم تلاقيها
بطيبتها و براءتها طبيعتها فيها وفيها
هتلاقي فياا حاجه حلوه انا اتحب عليها
و عيوبي اللي شايفها في حبك ليا تحليها
***
بأقل كلمه انا بتضايق و لكني برجع في دقايق
و تراضي بسرعه
انا اصلي من جوايا طفله و ساعات كتيره بكون عاقله 
و ساعات مندفعه
تفهمني غلط لما تشوفني .. بس انت بعد ما تعرفني
تلاقيني متواضعه 
***
متفائله ان ابقي أنا اللي انت بتحلم تلاقيها
بكسوفها وخوفها اما تشوفها وتتعرف بيها
هتلاقي فياا حاجه حلوه انا اتحب عليها
و عيوبي اللي شايفها في حبك ليا تحليهاااااااااااا
***


شاركنا برأيك

أخبـآر~مـصـر~وآلعـآلمـ

فيس بوك